Портал в режимі тестування та наповнення
  • A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
  • Українською
  • English
Міністр інфраструктури України В.Омелян взяв участь у Конференції «Поєднуючи Європу» та у засіданні міністрів транспорту країн Східного партнерства
Опубліковано 22 вересня 2017 року о 08:45

21 вересня 2017 року

В рамках візиту до Республіки Естонія Міністр інфраструктури України Володимир Омелян взяв участь у Конференції «Поєднуючи Європу» та у засіданні міністрів транспорту країн Східного партнерства.

Володимир Омелян поінформував європейських колег про інфраструктурні пріоритети, спрямовані на покращення зв'язку та взаємодії між Україною та ЄС у межах Східного партнерства.

Так, за словами Міністра інфраструктури України, одним із пріоритетних проектів є будівництво та реконструкція дороги Краковець-Львів-Умань-Одеса (проект GO-HIGHWAY "Гданськ-Одеса", що з'єднує Балтійське та Чорне моря).

«Проект стосується TEN-T на території України. Його реалізація покращить швидкість руху вантажів та зменшить вартість їх доставки. Майбутня автомагістраль з'єднає Балтійське море (Гданськ/Гдиня) та Чорне море (Одеська область) як частину інтермодальних маршрутів Південного шовкового шляху через Чорне та Каспійське моря в обхід Росії», - наголосив Володимир Омелян.

Також Володимир Омелян зустрівся з Єврокомісаром з мобільності і транспорту пані Віолетою Булц та з Генеральним Директором Генерального директорату Єврокомісії з мобільності і транспорту паном Хенріком Хололеєм.

Міністр інфраструктури України наголосив, що законопроекти про внутрішні водні шляхи, про залізничний транспорт, розроблені Міністерством інфраструктури України, повністю відповідають вимогам приведення національного законодавства до норм законодавства ЄС: «Ми внесли ці законопроекти до парламенту і я хочу висловити надію, що вони будуть схвалені Верховною Радою цього року. Це є надзвичайно важливим з огляду виконання Україною Угоди про Асоціацію».

Володимир Омелян поінформував, що транспортна галузь України  перебуває в процесі здійснення реформ в усіх сферах: «Завершуємо роботу над новою транспортною стратегією до 2030 року. Очікуємо, що вона буде схвалена восени 2017 року. У новій транспортній стратегії ми запропонували нові напрямки для розвитку галузі, зокрема, цифрова інфраструктура, розумні дороги, зелений транспорт, енергозберігаючі технології, які є загальними тенденціями по всій Європі».

Міністр інфраструктури України окремо зупинився на питанні реформи дорожнього сектору: «Ми запроваджуємо Дорожній фонд, децентралізацію доріг та вперше виділимо окреме фінансування на безпеку автошляхів. Введено незалежний контроль якості дорожніх робіт на автошляхах державного та міжнародного значення, з наступного року він здійснюватиметься і на місцевих дорогах».

Володимир Омелян наголосив, що окрема увага приділяється реформуванню Укрзалізниці, яка має відбутися відповідно до європейського законодавства та стандартів: «Нам потрібно посилити процес реформування Укрзалізниці якомога швидше. Неможливо створити транспортну систему, орієнтовану на ЄС, без глибокої трансформації залізничного сектора».

В рамках поїздки Міністр інфраструктури України також зустрівся із Міністром транспорту та комунікацій Республіки Білорусь паном Анатолієм Сіваком. Сторони обговорили широке коло питань двосторонньої співпраці, окремо зупинившись на перспективах розвитку вантажних перевезень внутрішніми водними шляхами. Володимир Омелян підкреслив, що ухвалення Закону про розвиток внутрішніх водних шляхів дозволить здійснити революцію у доставці вантажів територією України та Білорусі, перемістивши вантаж з доріг на річку.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux